Betegség = Új könyv
2017. február 10. írta: F. Attila Sándor

Betegség = Új könyv

Beteg vagyok. Tegnap haza kellet hozni a suliból. Erre mondtam azt hogy: „Mindent el kell kezdeni de semmi nem kell folytatni.” Láz, fejfájás, hányinger. Délelőtt 10 órától 21:30-ig aludtam, aztán megint felébredtem éjjel 00:15-kor. Ma már jobban érzem magam annyira, hogy el tudtam menni anyával orvoshoz, utána a patikába és a boltba. Be kellet menni a KÖNYVESBOLTBA (!) kürt kottáért. Persze nem volt… De szinte rohantam a Fekete István polchoz. Megláttam. A koppányi aga testamentuma-t. Reggel már beszéltünk róla. Anya azt mondta, hogy előbb olvassam el és aztán nézzem meg. Kértem, hogy vegyük meg. Azt mondta anya, hogy nem. De én az mondtam, hogy oda adom a zsebpénzemből. Anya erre: „azt a biciklire gyűjtöd, nem?”  „Bicikli vagy könyv?”  Erre én: „Könyv!!!” Anya: „Jó, de kiveszem a perselyedből.” Megvettük. Haza értünk, ropival bekuckóztam a meleg ágyba (anyáéba :) ) elkezdtem olvasni, és persze kifizettem a könyvet. Kaptam ám egy kis engedményt is :)

 

                                                                                                                  

Nagyon ajánlom a: kincseink.simplesite.com-ot!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://egykisfiuvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr6112245328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilona Csikósné 2017.02.10. 17:04:09

Nagyon jó könyvet olvasol! Gyógyulj meg hamar!
süti beállítások módosítása